You are here

Top 5 speed players?

Before posting make sure you are aquainted with our forum rules.

92 posts / 0 new
Last post
Offline
Top 5 speed players?

Name the top 5 Speed players. Biggrin (teams,1v1,etc) 

6stijn6's picture
Offline

real on #1 thats for sure second superman or mushroom

Red Speed Pro

Pjush's picture
Offline
Champion
Clan: HC

1. theRealMadridcf

2. 6stijn6

3. D-hero

4. MuShr00m

5. Bitch...

Mokobodzki Byk's picture
Offline
ffa eu top 4.7%
1v1 eu top 25%
team eu top 38%

1 . BOTENG

2. CHEFE-SK

3. CHILLAWAVE

4. SONIA

5. VUII

MONSTER MOKO

1. D-HERO

2.theRealMadridcf

3.Alfy

4.Mr.WiseGuy

5.vuiii

Offline

Its weird noone mentioned such players as Arek85/mustafa/funny_game or onCracK.

Besides every player has his own style. Some of the players are good at surviving for long time forcing an opponent to fail (like Mister_X), some of them are really speed rapists killing an opponent very quickly and smoothly (Jimmy, Crack) while some others have very impressive skills of handling 2-3 speeds (bow, Real, Arek).

And I think red speed ffa games do count here as well. 

1.onCrack
2.Biitch..
3.tySinclair
3.Zan
4.Jimmy
5.Alfy

Pros!

lala *-*

Offline

vuiii wrote:

3.tySinclair

Biggest noob ever.

andreseychelles wrote:

vuiii wrote:

3.tySinclair

Biggest noob ever.

thestayoutofmyopinioncf *:
 

lala *-*

Gunslinger's picture
Offline
Clan: sove

1.Mr.WiseGuy
2.Mr.WiseGuy

3.Mr.WiseGuy
4.Mr.WiseGuy

5.Mr.WiseGuy

6.gunslinger

7.moko

 

 

my pyramids

drift3er's picture
Offline

1.  Bow

2.  Curvirine

3.  Therealmadridcf

4.  D-HERO

5.  Mushr00m

ArnoudV's picture
Offline
ffa eu top 5.4%
team eu top 24%

1 Bow
2 Mushr00m
3 TheRealMadridCf
4 Jimmy
5 Leon

TheNewSound's picture
Offline
team eu top 30%
Clan: Baas
  1. TheNewSound
  2. 6Stijn6
  3. Alfy
  4. Mushr00m
  5. D-Hero
    ...
    ...
  1. Lanvin

__________________________________________________________

"Then you have squared circles" - 6stijn6

Offline

.

Offline
Clan: lce

1.Lanvin 2.theRealMadridcf 3.D-HERO 4.onCrack 5.Mushr00m

Offline
Champion

xd

eZ-
Offline

1. Leon

2. Leon

3. Leon

4. Leon

5. Anna On Period

Offline

Speed players? When its all about speed? Not tactic with 1v1 and thight spaces without speed? Tanking etc.

1. Real 2. Mush 3. Me 4. D-HERO 5. Sam-pum

Leck88's picture
Offline
1v1 eu top 14%
team eu top 56%

1. Leck88

2. Leck88

3. Leck88

4. Leck88

5. Leck88

AKRAM

Offline

yeaah

Offline
Clan: XAXA

1.theRealMadridcf

2.6stijn6

3.Pjush

4.Lanvin

5.Me Biggrin

Pjush's picture
Offline
Champion
Clan: HC

I_Will_Destroy_You wrote:

1.theRealMadridcf

2.6stijn6

3.Pjush

4.Lanvin

5.Me Biggrin

Awww, first time im on someones list Biggrin <3

MrTestosterone's picture
Offline
Clan: AUL

imho:

1) real
2) alfy
3) mushroom
4) DVCE.VENEZIA
5) stijn

 

Offline
Champion

All these guys are nubis  c:

Pjush's picture
Offline
Champion
Clan: HC

DeclanR wrote:

All these guys are nubis  c:

Sad

patrick_0707's picture
Offline
Champion
ffa eu nr. 97
1v1 eu top 6.9%
team eu top 4.9%
Clan: Skot

1. Pjush

2. 6stijn6

3. D-HERO

4. Lanvin

5. TheRealMadridcf

6. Gideont

7. Alfy

 

i know its top 5 but they deserve a place as well c:

 

"In a world where everyone wears a mask, it's a privilege to see a soul"

Pjush's picture
Offline
Champion
Clan: HC

patrick_0707 wrote:

1. Pjush

2. 6stijn6

3. D-HERO

4. Lanvin

5. TheRealMadridcf

6. Gideont

7. Alfy

 

i know its top 5 but they deserve a place as well c:

 

First?? Serious xD Is it a troll? :$$$

Offline
Champion

1. DeclanR

2. Dec.'

3. Reynolds

4. Serena..

5. Me.'

patrick_0707's picture
Offline
Champion
ffa eu nr. 97
1v1 eu top 6.9%
team eu top 4.9%
Clan: Skot

Pjush wrote:

patrick_0707 wrote:

1. Pjush

2. 6stijn6

3. D-HERO

4. Lanvin

5. TheRealMadridcf

6. Gideont

7. Alfy

 

i know its top 5 but they deserve a place as well c:

 

First?? Serious xD Is it a troll? :$$$

haha nope, it's my top 5 (and i forgot to add celineam)

"In a world where everyone wears a mask, it's a privilege to see a soul"

Offline

#1,000,000 ThaTiemsz

-

patrick_0707's picture
Offline
Champion
ffa eu nr. 97
1v1 eu top 6.9%
team eu top 4.9%
Clan: Skot

ThaTiemsz wrote:

#1,000,000 ThaTiemsz

 

#1,000,001*

"In a world where everyone wears a mask, it's a privilege to see a soul"

Offline
Clan: XAXA
Pjush wrote:

I_Will_Destroy_You wrote:

1.theRealMadridcf

2.6stijn6

3.Pjush

4.Lanvin

5.Me Biggrin

Awww, first time im on someones list Biggrin <3

You are good Biggrin

Pjush's picture
Offline
Champion
Clan: HC

I_Will_Destroy_You wrote:
Pjush wrote:

I_Will_Destroy_You wrote:

1.theRealMadridcf

2.6stijn6

3.Pjush

4.Lanvin

5.Me Biggrin

Awww, first time im on someones list Biggrin <3

You are good Biggrin

 

Biggrin :D Biggrin <3 <3 <3

Offline
Champion

I might be in the top 10

Pjush's picture
Offline
Champion
Clan: HC

Salietje wrote:

I might be in the top 10

 

Pssst u wish pssst Biggrin

Offline
Clan: XAXA

Lool, my clan Biggrin

celineam †'s picture
Offline
Clan: MISS

patrick_0707]</p>
<p>[quote=Pjush
wrote:

patrick_0707 wrote:

1. Pjush

2. 6stijn6

3. D-HERO

4. Lanvin

5. TheRealMadridcf

6. Gideont

7. Alfy

 

i know its top 5 but they deserve a place as well c:

haha nope, it's my top 5 (and i forgot to add celineam)

 

Awwww Biggrin

celineam †'s picture
Offline
Clan: MISS

1. TheRealMadridCF

2. Alfy (HEIA NORWAY)

3. Mushr00m

4. 6stijn6

5. Lanvin

Offline
Champion
Clan: Anna

1. Real

2. MuShr00m

3. Alfy

4. Mister X

5. 'Destiny

Bye virgins.

6stijn6's picture
Offline

destiny XD

Red Speed Pro

IDEEKAY's picture
Offline
Clan: cunt

1. NME

 

daayum that kill

Offline
Clan: XAXA

IDEEKAY wrote:

1. NME

 

daayum that kill

Yes Smile

Offline
Clan: XED

1.Real

2.D-HERO

3.Mushroom

4Exarion

5.Pjush

6.Implex

7.SPAS-12

8.Me

6stijn6's picture
Offline

Those tops r jokes. Just friend zones

Red Speed Pro

Offline
Clan: Boss

we all know im the best speed player, typical noobs voting for omg real omg declan omg its oldghz omg its gilansh i love u all so much but they are brainwashed to the fact that NO they are not the best! 

My list is legit: no fake thin players in there.

My top 10: 

1: ingeniousreader8889

2: D-hero

3: Lanvin

4: I wud count mushroom but i dont like him

5: Reverton

6: Exarium ... actually switch exarium with reverton pls cheers

7: Bruce almighty but not so mghty

8: Ledgendary move him up the list cos hes a ledgend

9: stjindv not 6stjin6 cos he shuda retired centuries ago.. is he still here?? noob...

10: I wud say pjush shes not good enough. this wud be hmmm . implex 

 

Offline
Clan: XAXA

ingeniousreader8889 wrote:

we all know im the best speed player, typical noobs voting for omg real omg declan omg its oldghz omg its gilansh i love u all so much but they are brainwashed to the fact that NO they are not the best! 

My list is legit: no fake thin players in there.

My top 10: 

1: ingeniousreader8889

2: D-hero

3: Lanvin

4: I wud count mushroom but i dont like him

5: Reverton

6: Exarium ... actually switch exarium with reverton pls cheers

7: Bruce almighty but not so mghty

8: Ledgendary move him up the list cos hes a ledgend

9: stjindv not 6stjin6 cos he shuda retired centuries ago.. is he still here?? noob...

10: I wud say pjush shes not good enough. this wud be hmmm . implex 

 

You noob

Offline
Clan: Boss

i just got pwned by a wiggle kid

Offline
1v1 eu top 18%

My top 5 speedplayers are:

1. Michael Jackson

2. Bruce Almighty

3. Alfy

4. sam_pum

5. theRealMadridcf

and people who deserve a place in my top 10 are Mercedes-benz, TEAM GOED, stijndv, F.B.I and Pjush. 

FFA record: 2331
TEAM record: 2501

Offline
Champion
ffa eu top 1.4%
1v1 eu top 17%
team eu top 6%
Clan: EoEo

How about Obeso, Gid? Sad

Offline
1v1 eu top 18%

hmm i think Obeso is on place 78, 5 places above Pug. :3

FFA record: 2331
TEAM record: 2501

Offline
Clan: Boss

so i put u in my top 10 and u ignore me exa. im clearly the best its just everyone is used to big names like alfy... ive never seen him play speed once. ive beaten all of the names u have mentioned and put them to shame. ive slammed u in ffa's so why am i not on the list? oh oh its cos im not 2k right? oh i get i now...

Pages